حضور مسئولان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه هنر در مرکز درمانی تأمین اجتماعی جهت توسعه همکاری‌ها

۰۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۲ کد : ۵۸۳۰ اخبار گروه همکاری های علمی، هنری با جامعه
تعداد بازدید:۴۲۵
حضور مسئولان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه هنر در مرکز درمانی تأمین اجتماعی جهت توسعه همکاری‌ها

در ادامه نشست مشترک اولیه برگزار شده در معاونت پژوهش و فناوری مورخ 24/07/1402 در خصوص توسعه همکاری‌های علمی- هنری بین دانشگاه هنر و سازمان تأمین اجتماعی و انعقاد تفاهم‌نامه، جلسه‌ای دیگر در یکی از بیمارستان‌های پیشنهادی توسط تأمین اجتماعی در تاریخ 15/08/1402 برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین و مسئولین پژوهشی دانشکده‌های دانشگاه هنر، آقای دکتر بنی اردلان، دکتر معظمی، دکتر متینی، دکتر نیکخواه، دکتر کوکبی و... از طرف دانشگاه هنر و مدیر کل دفتر فنی و مهندسی سازمان تأمین اجتماعی، رئیس امور مالی بیمارستان، معاون مدیر اداره کل روابط عمومی، رئیس بیمارستان هدایت، رئیس اداره تبلیغات و انتشارات از سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، در ابتدا به معرفی کلی بیمارستان هدایت پرداخته شد. در این جلسه ویژگی‌‌ها و شرایط بیمارستان، نیازمندی‌های فضاها و... مورد بحث قرار گرفت و بر این نکته تأکید شد که در فضاهای درمانی ایجاد آرامش، آسایش و کنترل استرس و اضطراب از طریق مداخله در حوزه‌های مختلف معماری، معماری داخلی و سایر موارد با استفاده مناسب از هنر امکان‌پذیر شود.

در پایان نیز جهت شناسایی پتانسیل‌ها و چالش‌های موجود از محوطه و بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید به عمل آمد و در همین راستا مقرر گردید پیشنهادهای مناسب جهت ارتقاء کیفی فضاها و راهکارهای پیشنهادی و همچنین تدوین چشم‌انداز مناسب برای تدوین سازوکار اجرایی همکاری توسط دانشگاه ارائه گردد.


( ۱ )